Auteur Topic: iedere avonturier zijn eigen chat  (gelezen 10898 keer)

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
iedere avonturier zijn eigen chat
« Gepost op: 2-11-2003, 00:22:00 »
Zoals jullie mogelijk al weten is er een algemene chatroom voor iedereen, maar er zijn voor de verschillende avonturiers ook chatrooms aangemaakt.
Dit met de bedoeling om af en toe ook eens rustig met elkaar te kunnen praten of te overleggen, en ten tweede kun je via de ene room naar de andere room overwippen.
Natuurlijk alleen als je via Mirc bent ingelogd.

De verschillende rooms zijn:

#henk-Jan
#ellen
#vincent
#peter-paul

Moch ik er een vergeten zijn, geef het dan even door of vermeld hem dan.

Niks is verplicht.......maar moet zeggen de room van henk-jan is druk bezocht door zijn fans, en het is daar heel gezellig.

Touchwood



Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2003, 00:55:00 »
Je was alleen #citta en #michele vergeten voor de rest stond alles erbij  ;D
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2003, 19:56:15 »
Zoals jullie mogelijk al weten is er een algemene chatroom voor iedereen, maar er zijn voor de verschillende avonturiers ook chatrooms aangemaakt.
Dit met de bedoeling om af en toe ook eens rustig met elkaar te kunnen praten of te overleggen, en ten tweede kun je via de ene room naar de andere room overwippen.

Ik vlieg heen en weer van chat naar chat en er valt me het volgende op:
Bij de ene chat denken ze een hint gevonden te hebben in de coördinaten, bij de andere chat zijn ze nog druk zoekende naar de hints. In de volgende chat wordt rustig gekwekt in afwachting van een volgende hint. En in weer een andere chat zit iedereen zich vertwijfeld af te vragen wat te doen, hoe het werkt, en of de PR op dit moment überhaupt wel leuk is omdat er voor de fans zoveel onduidelijkheid is.

Kunnen we niet op de een of andere manier onze krachten bundelen?
Nu doet iedereen  maar wat. Wat mensen zijn aan het zoeken omdat ze hints ontdekt denken te hebben. Anderen vragen zich vertwijfeld af wát ze kunnen doen en bij gebrek aan antwoord verlaten ze gefrustreerd de chat. Weer anderen zijn vertwijfeld op zoek naar volgende hints, etc. etc.

Ik begrijp dat er mensen zijn die het rustiger of gezelliger vinden om in de chat van "hun" avonturier te chatten. Prima, daar is niets mis mee.
Mijn voorstel is echter wel om via dit forum te laten weten wat je zoal gevonden hebt: zijn er al mogelijke hints gevonden en zo ja: waar zijn die te vinden? Wat voor mogelijke oplossingen zijn er al gevonden? Evt. oplossingen graag vermelden MET url zodat andere fans de site waar je de mogelijke oplossing gevonden hebt ook kunnen vinden, etc.

Kortom: laat hier op dit forum horen waar je mee bezig bent, geef overdenkingen weer, etc. Zo kan iedereen verder op zoek en voorkom je dat de ene groep al fanatiek bezig is met zoeken terwijl andere mensen werkelijk niet weten waar ze naar moeten zoeken.

De krachten bundelen dus.
Dat komt denk ik de motivatie van alle fans ten goede omdat iedereen dan gerichter kan gaan zoeken en dat zal voor de avonturiers ook meer tijd (én geld) opleveren verwacht ik.

Graag reaktie.

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2003, 20:02:51 »
nou.. je hebt eigenlijk best gelijk..

wij w8 op een hint.. en vragen ons af of die uberhaupt nog komt.. waardoor je gaat denken dat andere dinge op de pr-site hints zijn etc etc etc    :P


lekker vaag he.. maar helaas wij hebben niets.. :( no clues for now..
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Michelangelo

  • Forumlid
  • Chatten doe je op #PR
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #4 Gepost op: 3-11-2003, 19:47:20 »
Helemaal mee eens, de krachten moeten gebundeld worden maar er was ook vraag naar een plaats waar lotgenoten (lees avonturiergenoten) :) met elkaar konden kletsen. Je kan dan verwachten dat zoiets gebeurd en dat is ook vrij moeilijk tegen te houden. Wat ik wel jammer vindt is dat er dan niets wordt gezegd op de #PR laten we hopen dat dit van tijdelijke aard is tot iedereen beseft dat het dit jaar een samenspel is en geen race tussen de avonturiers onderling.

greetz

Michelangelo
Wat god heeft gemaakt is slechts een kladje, in het net zul je het zelf moeten doen

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #5 Gepost op: 3-11-2003, 21:41:37 »
Fans van Peter Paul komen samen op kamer #etw
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #6 Gepost op: 4-11-2003, 07:38:26 »
Goedemorgen allemaal

ff snel een reactie,

zoals een aantal van jullie al weet zit in in verschillende chatrooms ingelogd, en heb ze allemaal op mijn scherm zien.

Is er in de ene chat het cp gevonden, dan kun je dat gelijk overnemen, of je geeft het nog even door aan die chatrooms die het nog niet gevonden hebben.

Vervolgens kun je het ook op het forum plaatsen, voor al diegene die niet in verschillende chats zitten.


Hoop dat dit een beetje duidelijk is, want het is nog vroeg, enne gisteravond was het weer laat :P :P :P :P

Touchwood

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #7 Gepost op: 5-11-2003, 11:20:55 »
ben het er helemaal mee eens dat we dit jaar gewoon zo veel mogelijk moeten samenwerken, om zo snel mogelijk tot een goede oplossing te komen. Op de ETW-chat wordt gezamenlijk gezocht naar een oplossing, en die chat is voor iedereen toegankelijk. We hadden voor we aan deze race begonnen eerlijk gezegd wel een tweede chat gecreeerd, om mollen te kunnen weren, maar die is niet nodig, omdat mollen dit jaar absoluut niet aan de orde zijn. We zoeken nu allemaal samen, en dat is ook nodig om snel te zijn. Er zijn ook geen verborgen delen op ons forum: iedereen die zich registreert ziet gewoon alles. Onze ideeen en oplossingen plaatsen we daar, en iedereen is welkom om die daar te komen ophalen. Ik zal ook proberen om die oplossingen en ideeen zo snel mogelijk hier te plaatsen. ik denk dat we daar misschien wat weinig aan gedaan hebben. Niet met voorbedachte rade, maar gewoon, omdat we na het vinden van een oplossing allemaal als een gek aan het prikken slaan. Maar ik zal mijn best doen om alles hier ook zo snel mogelijk neer te zetten.
Laten we allemaal samen onze avonturiers verder helpen!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #8 Gepost op: 5-11-2003, 11:34:15 »
Mijn idee Visjemee!

En met ingang van heden is er dus een nieuw nederlands woord ontstaan: chathoppen.


 ;D ;D ;D

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #9 Gepost op: 5-11-2003, 18:34:43 »
[!

chathoppen.

Ik doe niet anders  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;
 
Touchwood

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #10 Gepost op: 5-11-2003, 19:04:30 »
we zien je vaak genoeg verschijnen touch.ook als je slaapt ben je er ;D ;D ;D

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #11 Gepost op: 5-11-2003, 19:33:54 »
enige die ik kan missen is die jenn

weet iemand hoe je iemand kan bannen met borg na dat die al uit de chatroom is ???

in reclameboodschapen over sex zitten wij niet tewachten
die zie ik al genoeg tussen de mail hoeven we niet nog eens extra in de chat tehebben

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #12 Gepost op: 5-11-2003, 20:06:26 »
Jeroen, is die jenn in de jullie avonturiers chat?. Dan kan je zelf oppen meen ik dus dan kan die gekickt toch? Komt die langs in #PR dan zou de chatoperator daar voor kunnen zorgen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #13 Gepost op: 5-11-2003, 20:43:03 »
het probleem mapel is dat ze net zo snel verdwenen als verschenen is.Jeroen en gosse zijn steeds net te laat

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #14 Gepost op: 5-11-2003, 21:01:27 »
ze komt
plakt 1 regel
en is weer weg
dit is al de 3de dag ofzo
is een aol lid
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #15 Gepost op: 5-11-2003, 22:19:29 »
Hallo dames en heren,

alle lof voor zoveel initiatief, maar het gooit wel enigzins onze ruiten in. Ons, daarmee bedoel ik de site van Ellen zelf. www.planetamazone.tk Daar waar alle fans van Ellen zich verzamelen en communiceren met elkaar. Daarbij zijn de chat en het forum onze voornaamste communicatiemiddelen.

Dus, voor de enige echte ellen chat verwijs ik naar www.planetamazone.tk , daar kun je via een handige applet of via mIRC terecht op de chat van Ellen.

Bedankt,

Jan JV
WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline touchwood

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #16 Gepost op: 5-11-2003, 22:40:23 »
jeroen heb het ff nagevraagd van het bannen van de sex reclema's aan iemand die heel goed is met Mirc.

ER is helaas niets tegen te doen. we zullen er mee moeten leven  >:(

Touchwood

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #17 Gepost op: 5-11-2003, 23:19:22 »
Hallo dames en heren,

alle lof voor zoveel initiatief, maar het gooit wel enigzins onze ruiten in. Ons, daarmee bedoel ik de site van Ellen zelf. www.planetamazone.tk Daar waar alle fans van Ellen zich verzamelen en communiceren met elkaar. Daarbij zijn de chat en het forum onze voornaamste communicatiemiddelen.

Dus, voor de enige echte ellen chat verwijs ik naar www.planetamazone.tk , daar kun je via een handige applet of via mIRC terecht op de chat van Ellen.

Bedankt,

Jan JV

Jan ik heb in de chatlijst die bij de temaken handleiding hoort
de link van ellen direct naar julie chatpagina laten verwijzen

su6
Jeroen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline JanJV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen is het helemaal !!!
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #18 Gepost op: 5-11-2003, 23:39:51 »
Mooi Jeroen, dank je.

Kun je geen ip adressen bannen? Wat betreft die spammer van jullie. Je kunt vaak ook nog op verschillende methodes bannen namelijk.

WorldWideWeb.InternetproviderZuidAmerikaansOerwoud.Tokalau

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:iedere avonturier zijn eigen chat
« Reactie #19 Gepost op: 5-11-2003, 23:47:53 »
moet kijken zal dan handmatig moeten gedaan worden

maar hadden niet alle aol leden hetzelfde ip adress ???
zou niet willen dat straks niemand met aol meer op de chat kan
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.