Ondertussen is er weer veel gezegd..... Dus laat ik een paar dingen omtrend mijn mening duidelijk proberen te krijgen:
Allereerst is mijn 'kritiek' niet gericht op Sec!!! Hij is hier namens meerdere mensen de boodschapper en hij is degene die reageerd, Misschien heb ik ten onrechte 'jij' gebruikt waardoor het lijkt dat ik Sec aanspreek, waarvoor dan mijn excuses.
Sec geeft aan dat het niet zijn bedoeling is om Ellen (en de andere Avo's) onder druk te zetten, maar dat heb ook niet beweerd, ik vroeg me alleen maar af of met name Ellen zich niet onder druk gezet zou voelen. Verder heb ik niet het idee dat hier een leuk feest wordt afgekraakt, zoals Milly meld. Er zijn alleen een aantal mensen die de datum niet zo gelukkig gekozen vinden.
Het argument van JanJV dat een afspraak met 50 mensen moeilijker is te verzetten dan een afspraak van 6 snijdt wat mij betreft geen hout. Wanneer je het hebt over 50 mensen zijn er op welke datum ook altijd mensen die niet kunnen en die dat jammer vinden. Om met 6 mensen een afspraak te maken is ook niet altijd een sinecure, zeker wannner het 6 mensen betreft met ieder hun eigen leven.
Dat er ondertussen andere redenen zijn waarom de organisatie het feest niet meer kan/wil verzetten kan ik begrijpen.
Dit topic gaat over het eindfeest van Ellen, op zaterdag 13 december... Het lijkt mij dat 'kritiek' op de datum dus wel degelijk thuishoort in dit topic. Ik begrijp ook dat dat niet de bedoeling was, maar ik vind het wat ver gaan om daar een aparte topic over te openen.
Voor alle duidelijkheid ik wil hier niemand persoonlijk aanvallen, ik wil alleen mijn mening kwijt, gewoon omdat ik vind dat wanneer ik op de ETW-chat daar over praat, ook de mensen die daar niet zijn en wel bij dit feest zijn betrokken, die mening mogen horen. Wat er verder mee gedaan wordt maakt mij niet uit, daar het verder niet mijn verantwoording is. Maar ik ga er van uit dat we hier met volwassenen onder elkaar zijn en dat je dan zonder probleem je mening kan geven en anderen daar dan ook op een dito manier op kunnen reageren.
Groetjes Monica