Auteur Topic: Avonturier Michèle  (gelezen 47823 keer)

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #80 Gepost op: 14-11-2003, 21:58:16 »
Jammer Michele je hebt dapper gestreden en het avontuur is voorbij.Wij op#michele hebben heel wat uurtjes vrije tijd (en sommige veel werktijd!)besteed om je in de race te houden!Het is helaas niet voldoende geweest.
Goede reis terug en ik hoop dat je heel veel leuke herinneringen meeneemt!

Voor ons blijf je een toffe avo!

Michele for presidente!
Vive la Revolucion! ;)

Offline Jemo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #81 Gepost op: 14-11-2003, 22:10:33 »
MICHELE,
Ook al ken ik je niet persoonlijk,je bent voor mij een TOPPERTJE!!!
Klasse hoe je het gedaan hebt..jammer alleen dat het maar zo kort heeft mogen duren.
We hebben er hier alles aan gedaan om je in ieder geval nog een weekje te mogen laten blijven,maar helaas het zat er niet in.
Ik heb een hele gezellige tijd gehad op de chat van #michele...waar we tot in de vroege uurtjes naar het volgende CP zaten te zoeken.
Dus als je dit leest als je weer thuis bent...WELKOM THUIS en BEDANKT!!!!


En voor alle andere gidsen en stemmers ook bedankt voor jullie mede inzet...we moeten de blauwe vingers van het stemmen,prikken,en spelletjes spelen op i-mode maar even vergeten ;D ;D

En ik kan het niet laten ;) ;),
MICHELE FOR PRESIDENTE!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #82 Gepost op: 14-11-2003, 23:36:58 »
Jammer Michèle,....maar net wat je zegt. Het is een afvalrace. het is niet anders. Maar ook voor jouw geldt,.....deze ervaring berg hem op en koester hem. Die heb je binnen en kan niemand je meer afnemen!!!
Wel thuis!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #83 Gepost op: 14-11-2003, 23:38:01 »
Hey Michèle!

Jammer dat je naar huis moet zeg! Ik heb je even gesproken op Schiphol vlak voor je weg moest en je lijkt me wel een leuke sympatieke meid...

Ik hoop dat je veel lol hebt gehad en dat je een goeie terugreis zal hebben.

Groetjes, Shirley
XxX Shirley

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #84 Gepost op: 15-11-2003, 00:07:35 »
Hoi Michèle!!

Jammer dat je nu weg moet.....  hoop dat je het onwijs naar je zin hebt gehad!!!

Clautje  8)

drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #85 Gepost op: 15-11-2003, 00:14:44 »
Michelle ik zie je op schiphol dit weekeinde
hoop dat je genoten heb van je tijd

en er een paar goede vrienden aan over heb gehouden
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline RedFlag

  • Forumlid
  • Een goede slotemaker gezocht
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #86 Gepost op: 15-11-2003, 00:16:39 »
Hoi Michèle,

Als je dit leest is het te vroeg.
Ik hoop echter dat je een ongelófelijke tijd hebt gehad, en genoten hebt van elke minuut planetrace die je hebt mee mogen maken.
Weet, dat je een ervaring hebt, waar velen aleen maar van konden dromen . ..  .
Go Ellen Go!  Go Ellen Go!

Offline fanvanspeedy

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #87 Gepost op: 15-11-2003, 00:19:23 »
He SUPER AVONTURIER...

Ik vind het jammer voor je dat je naar huis toe moet... Ik heb respect voor je reactie....althans, hoe ik die op planetrace.nl heb kunnen lezen. Je hebt zeker super je best gedaan...PETJE AF!!!

GREETZ!!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #88 Gepost op: 15-11-2003, 00:28:20 »
Hoi Michele,

Als Ellen fan kan ik er niet rouwig om zijn dat je de race op dit moment hebt moeten verlaten.
Toch vind ik het jammer dat je nu naar huis moet, Ellen lijkt nu wel een vrouw in een mannenwereld.
In ieder geval sluit ik me bij de rest aan en hoop ik dat je een fantastische tijd hebt gehad en dat je dit je hele leven zal blijven herinneren als een unieke ervaring.
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline angy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Member of EtW
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #89 Gepost op: 15-11-2003, 01:04:21 »
Hoi Michelle,
Als PP-fan vind ik het toch heel jammmer dat je naar huis moet. Ik vond je een heel sympathieke meid met een sterke persoonlijkheid. Je was onze nummer 2, helaas!!!
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #90 Gepost op: 15-11-2003, 07:33:39 »
jammer michelle.Ik ben ook een pp fan,maar ik had het jouw echt gegund om nog zeker een week verder te gaan.Ik had dat ook wel verwacht eigenlijk.Echt jammer

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #91 Gepost op: 15-11-2003, 08:31:28 »
Michele verlaat race

Emotioneel moment


Het is een uur of vier in de middag als in Puerto Varas de stemceremonie van start gaat. De vijf Avonturiers bevinden zich met Tim op het achterdek van een galjoen in de haven. Tim laat ze plaats nemen en neemt de telefoon ter hand. Hij vraagt of er nog wijzigingen in de stand zijn, is even stil en hangt dan op. Hij vraagt Michele naast hem te komen zitten en kijkt naar Peter-Paul. ‘Peter-Paul jij mag daar blijven, Ellen jij mag naast me komen zitten.’ Beide Avonturiers schrikken zich een ongeluk. Peter-Paul ontsnapt aan een eventuele exit, maar moet nu wel zelf stemmen. Ellen schrikt op haar beurt omdat ze er niet op gerekend had weg te moeten, ze barst in tranen uit. Michele is nuchterder onder de situatie, ze heeft het immers vorige week al meegemaakt en is inmiddels aan haar positie in de gevarenzone gewend.
We spreken achteraf met Michele: ‘Ach ik baal er van. Maar het is een afvalrace dus je weet dat het gebeuren kan. En ik ben niet echt verbaasd. Henk-Jan, ja die kan zo goed met Ellen opschieten, die stemt op mij. Peter-Paul daarmee kan ik wel goed door een deur dus die stemde op Ellen. Vincent heeft gewoon de sterkste gekozen; met Ellen kan hij doorgaan.
Ik weet ook niet of ik het allemaal wel volgehouden had. Vooral deze afgelopen week was fysiek heel zwaar.’ Intussen hebben we ontdekt dat Michele een sigaretje aan het roken is. ‘Ik ben weer helemaal in mijn element; sigaretten, wodka lime! Dat leer je wel bij de PlanetRace; het fantaseren over de vrijheid om alles te kunnen kopen wat je wilt, te kunnen kopen wat je wilt… onbetaalbaar! We hebben echt zitten fantaseren over lekker eten terwijl we brood met het goedkoopste een-of-ander aten. Oh ja, voor het thuisfront: koop maar een fles Chablis en verse pasta met zalm voor me!’
Michele hangt op en loopt terug naar haar mede-Avonturiers, allemaal een dikke knuffel. Daarna stapt ze in een bootje en vaart langzaam weg. De vier overgebleven Avonturiers zwaaien haar lang na met de wetenschap dat de PlanetRace verder gaat.



Bron:  http://www.planetrace.nl/main.php?open=http%3A//www.planetrace.nl/news.php%3FNewsID%3D45



Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #92 Gepost op: 15-11-2003, 10:48:51 »
Michele, hierbij spreek ik mijn bewondering uit voor de wijze waarop jij afscheid genomen hebt van de Planetrace.Geen gezeur over je mede avonturiers, nee gewoon er moet er een afvallen nu ben ik dat en zo werkt het.Zelfs heb je begrip voor de beweegredenen van je wegstemmers.
Een zeer professioneel en volwassen gedrag.
Heel anders dan je collega van de vorige week. Het lag niet aan haar, maar die anderen hadden lichtere bepakking, die luisterden niet naar haar enz. Daarnaast natrappen met stemmingmakerij. Bah. Michele je bent een kanjer. Neem van mij (helaas figuurlijk) een lekker glas chablis, een goede terugreis en PROOST!

Offline Rutger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Blijf jezelf dan doe je al gek genoeg Peter-Paul
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #93 Gepost op: 15-11-2003, 12:13:18 »
Heel jammer Michelle,

Eem ding is zeker, van mij had je geen schildpadje gekregen hoor, van mij had je mogen blijven.

Dit vond Peter-Paul dus ook. Die heeft voor de race al gezegt dat Michelle een topprtje was. Ze hadden elkaar ook aal een aantal keer gesproken voordat de race daadwerkelijk begon.

Vincent en Henk-Jan daarin tegen hebben wel op Michelle gestemt. En Daarom wil ik alle Michelle fans vragen om op Peter-Paul te stemmen. Al is het alleen maar om 1 van die gasten naar huis te krijgen.

Ik denk ook dat PP het nog verdient om er bij te blijven. Zoals jullie misschien hebben gelezen, het is een bikkel. Hij moet en hij zal gewoon doorgaan. Henk-jan niet. Die wil tijdens het kano-en uitstappen en gaan lopen. Maar hebben ze daardoor het checkpoint op tijd gehaald????? Nee dus.

Daarvoor vraag ik een ieder van jullie. Stem a.u.b. op Peter-Paul
iedereen is gek behalve wij!!!

Offline clauzoo

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #94 Gepost op: 15-11-2003, 12:33:32 »
Beste Rutger,

Niet om iemand af te vallen, maar hier het berichtje wbt het kanoën....

PR-nieuws:
"Tijdens de kano-tocht over het meer zitten Michele en Vincent er helemaal doorheen. Het is dus niet Henk-Jan die de groep ophoudt maar deze twee. Henk-Jan kan schijnbaar nog wel even door. Het tweetal besluit aan land te gaan en de resterende afstand lopend af te leggen. De rest volgt dan maar. Met nog vijftien minuten te gaan zijn ze nog niet in zicht op het checkpoint. Of ze het halen wordt nu een grote vraag. "

Nogmaals, ik doe dit dus niet om iemand af te vallen, maar zet de volgende keer alleen waarheden neer..

thx...

Clautje
« Laatst bewerkt op: 15-11-2003, 12:35:06 door clauzoo »
drie champignonnetjes, laaalalalalala

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #95 Gepost op: 15-11-2003, 12:36:18 »
Rutger, ik heb de zaak goed bijgehouden.
Je vergeet dat bij de eerste stemming ook Vincent ervoor koos om Michele erbij te houden. Door zijn "dubbele" stem gebeurde dit ook.Michele is het met de gang van zaken eens.Laten wij het hierop houden.Verder vind ik het klasse hoe zij reageerde. Zie ook mijn commentaar hierboven.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #96 Gepost op: 15-11-2003, 14:05:48 »
Citaat van: Fie Ro
Hoi Jeroen,
ik zie net pas dat ze eruit is, mijn PC is gistermiddag finaal gecrashed en alles moet opnieuw geinstalleerd (gaat dus ff duren). Zit nu ff op mn werk te kijken.
Ik maak wel ff een printje van je nummer en als ik een aankomsttijd weet laat ik het wel ff weten....(ik heb nu nog niets gehoord)

Het lijkt me dat Planetrace haar netjes op het vliegtuig moet zetten.....anders is het echt schandalig.
groeten
Roderick

zodra ik wat hoor via sms dan zet ik het hier ook neer
aangezien hij computer problemen heb is dat mischien nog niet mogenlijk dan voor hem

tot op schiphol !!!
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #97 Gepost op: 15-11-2003, 18:22:57 »
Ha, FieRo is eindelijk weer online! ;D De PC kon het ff niet meer aan...  :-\ Maar de Microsoft wonderen zijn de wereld nog niet uit! GRRRR.

Als ik iets hoor laat ik het jullie weten of ik maak ff een topic aan...

Michele ik heb alvast doorgegeven dat je maandag weer aan het werk gaat!  ;D ;) ;D

De nieuwe slogan wordt: Vive la Revolucion! ;) ;D
Rechten afkopen bij Lukiam! ;)

Ro

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #98 Gepost op: 15-11-2003, 18:25:07 »
blij dat je pc het weer doet fie ro

nog steeds geen nieuws dus van michele he ??

vind dat raar hoor
zou ze dan toch echt hebben moeten liften naar een vliegveld ???
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Avonturier Michèle
« Reactie #99 Gepost op: 15-11-2003, 18:32:42 »
Ik heb zo'n lichtblauw vermoeden dat ze maandagochtend pas op Schiphol komt, maar dat is nergens op gebaseerd. Zou in ieder geval vreselijk kort zijn voor Eyeworks om een redelijk uitzending te monteren voor dinsdag avond. Snap ook niet waarom Lufthansa maar door mijn kop blijft zeuren  ??? ??? ....nee dit is geen hint what so ever....
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....