Auteur Topic: Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????  (gelezen 4572 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Gepost op: 18-10-2003, 15:27:35 »
De Avonturiers zijn bekend.
Her en der wordt druk overleg gevoerd wie welke avonturier wil gaan ondersteunen. Ieder maakt hierbij zijn/haar eigen keuze. Hoewel: de fangroepen van vorig jaar lijken toch weer grotendeels gezamenlijk voor 1 avonturier te willen gaan racen. Daarbij komen de herinneringen en rivaliteit van vorig jaar natuurlijk ook weer volop aan de orde (op de chat althans)  ;)

De PC wordt Race-klaar gemaakt: sommige fans installeren meerder schermen, anderen updaten hun pc of halen de programma's eraf die voor ernstige vertraging zorgen. Een enkeling koopt misschien zelfs een nieuwe of extra pc...  8)

De vorig jaar goed bruikbaar gebleken sites worden weer uit het stof gehaald, overzichtelijk neergezet bij de favorieten en natuurlijk opnieuw uitgeprobeerd.
Nieuwe fora worden opgericht, zodat daar alvast uitgebreid overlegd kan worden en evt. tips in herinnering gebracht en uitgewisseld kunnen worden.
Misschien wordt er zelfs al weer geoefend in het vinden van diverse CP's.
 :D

De voedsel- en drankvoorraad wordt op peil gebracht zodat we er tijdens de race zo min mogelijk op uit hoeven te gaan.
Vakantiedagen (weken?) worden geregeld zodat het werk ook geen afleider is.
Partner en kids worden ingelicht dat de fans vanaf 1 november niet meer voor hen aanspreekbaar zijn, en vooral ook niet gestoord wensen te worden.
Ook familie en vrienden worden op de hoogte gebracht dat er voor sociale kontakten met hun vanaf 1 november geen tijd meer is, ténzij ze zich ook als fan aanmelden.
De buren worden voorbereid (én afgekocht!) op lachpartijen en scheldkanonnades diep in de nacht en vroeg in de ochtend omdat het op de chat weer errug gezellie is of omdat het betreffende CP niet kan worden gevonden.
 :P :P :P

De échte fan is hier natuurlijk allang mee klaar .... 8) 8)



Maar nu? Wat valt er nu nog te doen tot 1 november?  ??? ??? ???



In ieder geval zijn de spelregels voor de meesten nog niet eens goed duidelijk  >:( >:(
Kun je nu wel of niet alleen voor je favoriete avonturier racen?
Of zoeken alle fans samen voor alle avonturiers het CP en is hun inbreng voor hun favoriete avonturiers enkel de stem die ze op hem/haar uit mogen brengen?
En hoe verloopt het kontakt met de avonturiers?
En welke mogelijkheden biedt planetrace.nl aan de fans om met elkaar te communiceren?
En wanneer worden die mogelijkheden opengesteld?
Etc, etc.
 ::) ::) ::) ::)

Kortom: planetrace.nl laat van je horen!
Niet alleen de avonturiers moeten zich goed voorbereiden. Oók de fans willen tot in de puntjes voorbereid zijn.



 ;D ;D ;D



Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #1 Gepost op: 18-10-2003, 20:01:38 »
Partner en kids worden ingelicht dat de fans vanaf 1 november niet meer voor hen aanspreekbaar zijn,

He ik ben zelf een kid ja, ik heb mijn ouders ingelicht, die moet je er nog even bij zetten

En welke mogelijkheden biedt planetrace.nl aan de fans om met elkaar te communiceren?

Ik heb een mail verstuurd naar het Planetrace team met het verzoek om een forum, ze zouden dit meenemen in de volgende fase van de site, bij deze.

en anders hebben we dit forum toch?

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2003, 20:37:48 »
etw is al maanden start klaar

helaas door afvallen ontbreekt het ons een avonturier

wie het moet worden is nog niet duidenlijk
wel lijken er maar 3 voor in aanmerking tekomen
Michelle,Henk-Jan en Ellen raar dat op een forum dat voor 80% vrouwelijk is de vrouwen het zo goed doen :P

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline tinkje

  • Forumlid
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #3 Gepost op: 18-10-2003, 20:52:56 »
Misschien dat ze even kennis kunnen komen maken ???

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #4 Gepost op: 18-10-2003, 21:08:28 »
He ik ben zelf een kid ja, ik heb mijn ouders ingelicht, die moet je er nog even bij zettenIk heb een mail verstuurd naar het Planetrace team met het verzoek om een forum, ze zouden dit meenemen in de volgende fase van de site, bij deze.

en anders hebben we dit forum toch?
Dus waarom een forum daar, wat je zegt LC we hebben dit forum toch  ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #5 Gepost op: 18-10-2003, 21:13:57 »
ik ben er klaar voor..... ;D

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #6 Gepost op: 19-10-2003, 00:28:09 »
Misschien dat ze even kennis kunnen komen maken ???

Ik heb Henk-Jan vanavond gesproken en hij heeft beloofd morgen langs te komen hier! Hij is erg druk met de voorbereidingen momenteel...

Greetzzzzzzz  ;)
XxX Shirley

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #7 Gepost op: 19-10-2003, 00:32:37 »
Misschien kan hij dan ook eens even langs komen op het etw-planetrace-forum Shirley, daar staat hij in de poll van welke avonturier gaan we steunen op nummer 1!!

« Laatst bewerkt op: 19-10-2003, 13:09:58 door visjemee »

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #8 Gepost op: 20-10-2003, 17:11:40 »
He ik ben zelf een kid ja, ik heb mijn ouders ingelicht, die moet je er nog even bij zetten

Sorry LC, komt waarschijnlijk omdat ik al wat belegen ben  ;) Maar goed dat je je ouders ingelicht hebt. En vergeet je school niet in te lichten: dat je er voorlopig even niet bent ivm "dringende redenen"  ;)

en anders hebben we dit forum toch?

Dit is zeker een prima forum. Alleen als blijkt dat je tóch fan wordt van 1 Avonturier dan is het wel makkelijk dat elke Avonturier een eigen forum én chat krijgt. Maar ook dat kan hier natuurlijk prima (hoop ik  ???)
« Laatst bewerkt op: 21-10-2003, 17:50:58 door lukiam »

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #9 Gepost op: 20-10-2003, 17:16:17 »
Kortom: planetrace.nl laat van je horen!
Niet alleen de avonturiers moeten zich goed voorbereiden. Oók de fans willen tot in de puntjes voorbereid zijn.

Zie ik net op de officiële site dat we nu een fitheidstest kunnen doen daar....  Leuk!
Maar nog geen konkrete spelregels en een forum. En ook geen tips hoe je kunt voorkomen dat je vergroeit met je stoel en pc  ;D

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #10 Gepost op: 20-10-2003, 17:23:41 »
mmmmmmmmm,...ik ga die test niet doen :-[ :-[
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #11 Gepost op: 20-10-2003, 17:45:37 »
Zie ik net op de officiële site dat we nu een fitheidstest kunnen doen daar....  Leuk!
Maar nog geen konkrete spelregels en een forum. En ook geen tips hoe je kunt voorkomen dat je vergroeit met je stoel en pc  ;D


Volgens mij staat er als je die test doet wel spelregels ergens bovenaan, maar daar valt niet veel info uit te halen.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #12 Gepost op: 20-10-2003, 17:59:00 »
mmmmmmmmm,...ik ga die test niet doen :-[ :-[

Voor de Gidsen is een goede lichamelijke konditie niet zo van belang. Wij zitten tenslotte alleen maar  ;)

Wél is het misschien een idee om je spierkracht en soepelheid van de vingers wat te verbeteren. Via Google zijn er diverse typesnelheid-testjes te vinden.
Dus a.s. Gidsen: 3 per dag een half uurtje oefenen, dan zit dat voor aanvang van de PR in ieder geval wel goed  ;D

Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maar nu...? Wat te doen tot 1 november ....????
« Reactie #13 Gepost op: 23-10-2003, 23:51:47 »
Tot 1 november gaan we


Oude koeien uit de sloot vissen hahahhaha
zie Foto's Planetrace 2002

Dat het maar net zo gezellig gaat worden ..... en als ik het allemaal zo lees gaat dat ook zeker lukken!!!!!!
Groetjes, Bianca (ex-avonturier)