Auteur Topic: pre-avonturier Renilde - exit  (gelezen 8178 keer)

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:pre-avonturier Renilde - exit
« Reactie #20 Gepost op: 15-10-2003, 15:57:58 »
jij te oud,pim te weinig soap.Wat zoeken ze dan??

"Arnies" en "Floortjes"  :-\
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:pre-avonturier Renilde - exit
« Reactie #21 Gepost op: 15-10-2003, 16:23:45 »
Laten we nou eerst maar eens afwachten lui, voordat we conclusies gaan trekken. Het is logisch dat ieders persoonlijke beleving anders is, en de mensen die zijn afgevallen zich een ongeluk zitten te gissen, waarom ze niet mee mogen doen. Ik denk dat de keuze ook verrekte moeilijk is. Je krijgt ruim 400 mensen die mee willen doen. De eerste schiftingen zullen nog wel meevallen, maar op den duur blijf je over met 12 mensen die allemaal in aanmerking komen. De éne heeft dit leuker dan de ander, maar die mist weer net dát wat die ene weer net iets meer heeft. Waarop moet je dan selecteren???? Marchinale verschillen denk ik. Maar ik ben er van overtuigt dat ze een juiste keuze maken, waardoor wij van een leuk stuk televisie kunnen genieten. Anders dan vorig jaar zal het zeker worden en je ontkomt niet aan een vergelijking. Maar laten we met positieve ogen en een open mind de gebeurtenissen tegemoet gaan ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline r.stoffer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:pre-avonturier Renilde - exit
« Reactie #22 Gepost op: 16-10-2003, 13:21:14 »
Als jij al te veel op reis bent geweest en daarom al een kleinere kans had wat moet vincent dan die is toch ook al overal geweest.
ik zal wel pessimistisch zijn maar deze verkiezingen slaan gewoon nergens op.
het stemmen is gewoon de grootste onzin geweest van het hele spel dat de nummer 1 door moest gaan is natuurlijk voor het stemmend publiek de rest is uitgezocht voor andere doeleinden jammer maar helaas.