Auteur Topic: Kompas aanwijzingen van fans  (gelezen 7308 keer)

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Kompas aanwijzingen van fans
« Gepost op: 30-09-2003, 11:12:31 »
Naar mijn mening was 1 van de leukste elementen van Planetrace vorig jaar dat de suggestie werd gewekt dat wij de avonturiers aanstuurden. Honderd keer per dag op het kaartje kijken of Anouk, of de anderen, wel de goeie kant uitging. Natuurlijk was het systeem niet volmaakt, maar het had zo zijn charme. Kunnen jullie niet allemaal net als ik heb gedaan een briefje sturen met het verzoek om dit element op de een of andere manier toch terug te laten komen.
Ik vond het gewoon leuk om te zien en het gaf een extra element van spanning. Ben benieuwd naar jullie mening
Wiedus

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #1 Gepost op: 30-09-2003, 11:36:24 »
Hej,...welkom Wiedus, leuk je hier eens te mogen begroeten. Je hebt helemaal gelijk, ik meen dat er al een paar fans van vorig jaar, die zich toendertijd niet onbetuigd hebben gelaten wat betreft de kritische noot door de programma-makers zijn aangezocht om te brainstormen.
Wat ik me daar bij voor moet stellen weet ik niet, maar dat horen we wel...
 :) :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Royalty

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #2 Gepost op: 2-10-2003, 17:25:34 »
Naar mijn mening was 1 van de leukste elementen van Planetrace vorig jaar dat de suggestie werd gewekt dat wij de avonturiers aanstuurden. Honderd keer per dag op het kaartje kijken of Anouk, of de anderen, wel de goeie kant uitging. Natuurlijk was het systeem niet volmaakt, maar het had zo zijn charme. Kunnen jullie niet allemaal net als ik heb gedaan een briefje sturen met het verzoek om dit element op de een of andere manier toch terug te laten komen.
Ik vond het gewoon leuk om te zien en het gaf een extra element van spanning. Ben benieuwd naar jullie mening
Wiedus

Het leukste van vorig jaar was het wachten op de foto-spel wat maar niet kwam  ;D
En natuurlijk de teleurstellingen als je avonturier de verkeerde kant opgaat  :'(

Maar ja die dingen zul je dit jaar niet meer beleven..

Echt spannend en leuk wordt PR 2003 niet  :'( , terwijl de makers me bij de prijsuitreiking (mag mezelf planetracer 2002 noemen  :P) verzekerd hadden dat ze het 'volgend' jaar alles veel beter gingen doen. Na een jaar lang wachten is het 'nieuwe' programma erg teleurstellend.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #3 Gepost op: 2-10-2003, 19:09:28 »
Met de informatie die er nu door de organisatie is gevallen, valt er idd te denken dat er wat interactivitiet voor de fans wegvalt. Ik ben altijd van mening dat je iets niet moet afwijzen op basis van de uiterlijke kenmerken.  Dus ik wacht af wat er daadwerkleijk op ons afkomt en bekijk  dat als zelfstandige race, welliswaar met de herinnering aan vervlogen tijden.

Er zullen bepaalde onderdelen aan ontbreken, dat lijkt al vast te staan, maar wie weet wat er voor in de plaats komt. Ik wacht in spanning af.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Milly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • leef in het heden, niet in het verleden
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2003, 00:09:34 »
Met de informatie die er nu door de organisatie is gevallen, valt er idd te denken dat er wat interactivitiet voor de fans wegvalt. Ik ben altijd van mening dat je iets niet moet afwijzen op basis van de uiterlijke kenmerken.
Uitspraak!!!

Tjee vraagje van mij is dan,.... wat is onze rol dan nog???
geen interactiviteit? wat blijft er dan nog over?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #5 Gepost op: 16-10-2003, 13:40:27 »
Reclameblokken kijken want dat is goed voor de sponsors.......      :-[

Maestro, ik neem aan dat jij wel eens van crossmediaproducties hebt gehoord??. Nou dan weet je ook dat Planetrace daar één van is. En dan is er natuurlijk reclame. Van welk geld zou het anders in elkaar moeten worden gezet.  Misschien is het handzaam dat je nog eens naar de site van advance gaat kijken. Een paar linken waar dat helemaal uit de doeken wordt gedaan staan in het Hilversum-verhaal onder PR-stuff. ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #6 Gepost op: 16-10-2003, 23:54:33 »
Hap niet zo joh hahahahaha! ;)
XxX Shirley

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #7 Gepost op: 17-10-2003, 01:19:22 »
grijnzzzzzzzzz......maestro,....had ik je mooi te pakken..... Weet je ,in alle goede harmonie,  het kijkt me een heel goed idee als jij nou eens zo'n crossmedia project gaat opzetten. In spelvorm dan wel te verstaan. Beetje intelligent natuurlijk, tikkeltje expeditierobinson mag er in. Er mag wat ons betreft veel meer van dit soort programma's komen. Als we maar interactief kunnen meedoen. Zo te zien heb jij massa's ideeën om dit te kunnen verwezenlijk. Uiteraard is realitynet.nl altijd bereidt om zo'n project te volgen net als we nu doen met planetrace. Wat denk je ervan......? ( en deze keer zit ik je niet te plagen, vergeet niet we zijn dankbaar voor iedere nuttige bijdrage op dit forum echter wacht nou eens effe af wat er allemaal gaat gebeuren...pleeeaaasssseeeeeeee...... ;))
« Laatst bewerkt op: 17-10-2003, 11:19:43 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #8 Gepost op: 17-10-2003, 08:15:16 »
Ach Maestro,
Ik lig nooit zo wakker van reclameblokken. Ze hebben ook geen enkele invloed op mij. Maar je hebt van die momenten dat je denkt.....kunnen jullie dan helemaal niets zonder mij......
Die momenten heb ik overigens het sterkst rond een uur of half vier, als ik in de rij sta om om 4 uur mijn cup a soup te bemachtigen.

P.s. Sorry, dat ik evn reageer........zeg het maar.......Wiedus je bent een eikel........Kohoommmmm maar, kom maar, kom maar , kom maar , kom maar

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #9 Gepost op: 17-10-2003, 11:59:42 »
Ach Maestro,
Ik lig nooit zo wakker van reclameblokken. Ze hebben ook geen enkele invloed op mij. Maar je hebt van die momenten dat je denkt.....kunnen jullie dan helemaal niets zonder mij......
Die momenten heb ik overigens het sterkst rond een uur of half vier, als ik in de rij sta om om 4 uur mijn cup a soup te bemachtigen.

P.s. Sorry, dat ik evn reageer........zeg het maar.......Wiedus je bent een eikel........Kohoommmmm maar, kom maar, kom maar , kom maar , kom maar

Kijk dat is de wiedus die ik me herinner van vorig jaar. ;D ;) :D ;D ;D

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #10 Gepost op: 17-10-2003, 14:32:16 »
Maestro : zals al eerder is aangegeven was vorig jaar het kijkcijfer niet naar verwachting. Iemand sprak dat de kijkende fan, ik wilde haast ironisch zeggen welke kijkende fan, er waren alleen maar internettende fans.

Dit jaar is er dus gezocht naar een bredere toepassing voor de tv uitzending en advance heeft die gevonden in de aanpak van dit jaar. ik, jij en misschien nog tig anderen zouden het anders hebben aangepakt .  Maar hoe je het ook draait of keert, planetrace wordt besproken, en leeft dus weer.

Ik blijf bij mijn mening laten we dankbaar zijn dat het er weer is en de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Ik kijk dus vooruit en niet alleen omdat mijn ogen in de voorkant van mijn hoofd zitten ;D
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Michele

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #11 Gepost op: 17-10-2003, 14:42:50 »
Schatjes, met al die verhalen van de missers van vorig jaar en het doemdenken voor Planetrace 2003 geven jullie me weinig hoop. Dit jaar start ik als 1 van de avonturiers en ik weiger te geloven dat het een saaie boel gaat worden. Ik zal in ieder geval mijn best doen om de boel vol te pompen met een dosis humor en energie. Als jullie nog gouden tips en ervaringen hebben, let me know, ik wil alles weten!

Michèle

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #12 Gepost op: 17-10-2003, 15:02:03 »
Hi michele,,, Ik zou zeggen start blanco en ga ervoor.. De missers van vorig jaar liggen bij vorig jaar, dit jaar bepaal jij mede het succes, Go Girl
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #13 Gepost op: 17-10-2003, 15:11:48 »
En dan nu mijn bescheiden bijdrage:

Planetrace nú wordt niet zoals Planetrace vorig jaar. Dat lijkt me duidelijk. Velen hebben aan de Planetrace van vorig jaar goede herinneringen. Maar: de tv-kijker liet het afweten.
Planetrace is nu dus anders van opzet, met als doel meer tv-kijkers te trekken.

We kunnen er kort of lang over praten maar we hebben het ermee te doen!
En daarbij: we wéten nog niet eens hoe het voor den fans allemaal gaat lopen, wat onze inbreng in het geheel zal zijn.

Dus: laten we gewoon afwachten nu. Heb niet de illusie dat Planetrace zijn concept nú nog gaat veranderen. Misschien had het allemaal beter gekund. Dát is echter iets wat we aan het eind van PR pas kunnen konkluderen (of niet).

Later we er met ons allen voor gaan en er een leuke race van maken. En bevalt het je niet? Dan haak je gewoon af!
Je mág meedoen en er plezier aan beleven, je hóeft niet mee te doen.

Amen.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #14 Gepost op: 17-10-2003, 15:19:30 »
Very well put 
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #15 Gepost op: 17-10-2003, 19:58:11 »
vanaf nu dopen we planetrace om in avonturenrace
en kijken we waar het avontuur ons via internet en tv en radio en krante ons brengt
en hoe de avonturiers zich laten gidsen door de kapiteins op de wal in nederland
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Hanja

  • Forumlid
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #16 Gepost op: 17-10-2003, 21:57:02 »
Hele goeie Jeroen! Laten we toch gewoon zien wat er van komt. Deze discussies voeren helemaal nergens toe. Met open mind vooruit zou ik zeggen!!!

Offline PPL

  • Erkend Insider
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #17 Gepost op: 21-10-2003, 20:09:03 »
Ik hoop toch wel, dat jullie dit jaar wederom de avonturiers een beetje gaan helpen met de criptische hints en hen (ons) niet in de kou laten staan. Dan zou het helemaal zo eenzaam worden......Snif...

Peter-Paul

Offline Wiedustoch

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Kompas aanwijzingen van fans
« Reactie #18 Gepost op: 22-10-2003, 00:42:34 »
Ha die PPL, niet wanhopen. We beginnen al met een hele flinke club, maak je geen zorgen. De voorbereidingen zijn in volle gang hoor. We zijn wel eens kritisch maar ook met een natte vinger te lijmen
 ;D