Auteur Topic: Ellen: Op handen gedragen?  (gelezen 15487 keer)

Offline showa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • elke verandering is geen verbetering
Ellen: Op handen gedragen?
« Gepost op: 21-11-2003, 15:41:51 »
Een nieuwe week met nieuwe kansen, zou je zeggen en denken.
Aan het eind van deze week werden de stemmen geteld, Ellen en HJ in de gevaren zone.
Helaas (voor de fans)wordt HJ weggestemt.
Na de stemming een geheel nieuwe positie van de avo`s. Ellen op 1 gevolgd door Vincent en Pieter-paul. (worden stemmen doorgeteld, beginnen we overnieuw met tellen, mij ontgaat de logica).
Maar wat nu, krijgen we een race???????
Zoals het er nu uit ziet, zullen de mannen de gunsten van Ellen moeten winnen. (als zij op 1 blijft telt alleen haar stem).
Dus mannen Afwassen, schoenen poetsen, rugtas dragen.
Of hebben jullie zoveel B....., dat je de strijd gewoon aangaat.
Ik zou niet weten hoe, te veel commentaar op de gene die eerst staat en je kunt vertrekken.

Het blijft een rare strijd


{edit: titel topic omgezet in kleine letters - Malcolm}
« Laatst bewerkt op: 21-11-2003, 16:02:08 door Malcolm »

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re: ELLEN: OP HANDEN GEDRAGEN ??
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2003, 15:52:00 »
Om eerlijk te zeggen, ik mag het wel dat zij nu eens op 1 staat. Hopelijk mag ze nu ook als enige de armband aflaten. Ze heeft al eerder aangegeven dat ze nog niet eerder favoriet was en dat wel leuk zou vinden. Na de laatste etappe is iedereen denk ik door de mangel gehaald en een opsteker gun ik elke avo zeker wel. Blijf echter stemmen voor PP, daar kom ik niet onder uit. Kan moeilijk mijn familie in de steek laten :)

Groetjes,
Ron
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline jan34

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2003, 19:26:20 »
Sluit me helemaal bij mijn vorige spreker aan. Ook ik gun het (als PP-fan) dat Ellen ook een keer favoriet is en niet steeds met die rode armband om hoeft te lopen.

Zet um op Ellen.  ::ok::

JW

Blijf toch wel stemmen op PP!

Offline Secbomb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ellen's forum is het helemaal !!!
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2003, 20:09:01 »
Laten we hopen dat ze in ieder geval 1x die telefoon van Timmie krijgt, wat er vervolgens verder gebeurt zien we dan wel weer.

Nu kunnen we natuurlijk wel zorgen dat Ellen in ieder geval 1x die telefoon in d'r handen gedrukt krijgt.
Juist, als alle fans van alle overgebleven avonturiers nou eens voor 1x op Ellen zouden stemmen, dan is dat in ieder geval gerealiseerd  :P ;D
Put your hands up for Ellen, put your hands up for Ellen !!!!

Offline Fie Ro

  • Forumlid
  • Het forum is helemaal dit !
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2003, 20:50:45 »
Te huur:

2 officiele email-stemadressen. Vrij inzetbaar.Regiovrij.Per direct.Inclusief Spam (eerste maand gratis!).Weinig mee gestemd. Van oud dametje.

Wie bied?  ;D

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2003, 23:30:30 »
Te huur:

2 officiele email-stemadressen. Vrij inzetbaar.Regiovrij.Per direct.Inclusief Spam (eerste maand gratis!).Weinig mee gestemd. Van oud dametje.

Wie bied?  ;D

zo oud is je zus toch niet?

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2003, 13:24:38 »
De achterban  van HJ adviseert nu om voor Ellen te gaan stemmen. Als supporter van Vincent wil ik iedereen attenderen op het feit dat Vincent bij de vorige stemming voor Ellen gekozen heeft Vincent houdt zich niet bezig met politieke spelletjes. Hij kiest voor de sterkste. Heeft hij steeds gedaan. Vraag maar aan Michele en later aan Ellen.
Hij zal nooit denken laat ik die er maar uitstemmen want die is gevaarlijk.
Ik merk nu dat Ellen ineens heel veel stemmen krijg (van HJ?). Eerder heeft PP die van Michele kiezers gekregen.Vincent doet het nog steeds op eigen kracht. Dat mag best wel beloond worden.

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2003, 14:55:58 »
Citaat van: Dick in Orde link=topic=6482/0#msg139432 [date=1069503878
Eerder heeft PP die van Michele kiezers gekregen.Vincent doet het nog steeds op eigen kracht. Dat mag best wel beloond worden.

Ik geloof dat dat aantal kiezers voor Michèle op papier meer lijkt dan het is: volgens mij zijn die stemmers op hooguit 1 hand te tellen. Dus of dat nu echt aantikt weet ik niet.

En dat Vincent het op eigen kracht doen? Dacht het niet: hij heeft tenslotte ook veel stemmers achter zich staan. Hij heeft tenslotte nog maar 1 keer met de rode band gelopen (die hij bij de stemceremonie overigens al weer kwijt was).

We zullen moeten afwachten. Mijn indruk is (als ik op chat en forum kijk) dat er ondertussen heel wat aktieve fans zijn afgevallen. In ieder geval heb ik het idee dat we nog maar met een zéér select groepje aan het zoeken zijn  :-[







Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2003, 19:54:29 »
Lukiam natuurlijk is het zo dat als je favoriete avo eruit is je minder interesse gaat tonen.
Maar dat Ellen die van het begin af nooit bij de top twee heeft gestaan nu ineens met voorsprong op 1 staat komt ergens vandaan.
Prima het is " all in the game".Maar ik wil af van het sentimenteele gedoe dat HJ een " vriendje" was van Ellen en dat zijn achterban dus moet kiezen voor Ellen.De stemmers maken veel uit en waar het om gaat is het funktioneren in de groep. Opvallen, zeker voor de camera is een, maar het funktioneren in de groep is veel belangrijker.
Ik ken Vincent als een zeer stabiel mens die absoluut niet van vriendjespolitiek houdt, maar kiest voor de sterkste. Daarom heeft hij gekozen om nu HJ erin te houden.Zijn achterban dacht eranders over. Maar eerlijkheid is de kracht van Vincent. Zomaar een gedachte.
Groet,
Support team Vincent.

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #9 Gepost op: 22-11-2003, 21:18:43 »
Support team Vincent.

k daggut niet!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #10 Gepost op: 22-11-2003, 21:26:38 »
Maar ik wil af van het sentimenteele gedoe dat HJ een " vriendje" was van Ellen en dat zijn achterban dus moet kiezen voor Ellen.

Dat ben ik helemaal met je eens Dick in Orde  ::ok::

Zelf heb ik na het wegvallen van Michèle de keuze gemaakt om voor PP te gaan. Niet omdat Michèle dat aangaf, maar gebaseerd op dagboekfragmenten en tv-beelden van PP, en dus ook niet omdat Michèle het maatje was van PP.

Je vraag in het topic "vragen aan Henk-Jan" vind ik een leuke. Ben benieuwd naar zijn antwoord, maar zéker ook benieuwd wat de fans van HJ gaan doen als HJ een advies geeft om voor een ander dan Ellen te stemmen: volgen de fans HJ's advies dan blindelings op of maken ze een eigen keuze?

Voor de duidelijkheid: ik hoop dat laatste uiteraard omdat ik voorstander ben van zelfstandig denken en niet klakkeloos achter iemand aanlopen.

Met deze post wil ik overigens niet suggereren dat Ellen of Vincent niet goed genoeg zouden zijn om op te stemmen. Moge dat duidelijk zijn: ik geef geen stemadvies, alleen mijn ideeën over hoe je tot een keuze voor een avo kunt komen als je favoriete avo is afgevallen.



 

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #11 Gepost op: 22-11-2003, 21:34:25 »
Ellenfans verkeren in de luxe positie om hier nog niet over na te hoeven denken! Ellen gaat als een speer in het aantal stemmen (alleen jammer dat we niet precis het aantal stemmen kunnen zien).

Offline Sciolto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...dacht dat PP toch wilde stoppen met roken :)
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #12 Gepost op: 22-11-2003, 23:09:47 »
Ellenfans verkeren in de luxe positie om hier nog niet over na te hoeven denken! Ellen gaat als een speer in het aantal stemmen (alleen jammer dat we niet precis het aantal stemmen kunnen zien).

Je bent beter ingelicht dan ik Cas. Het gaat immers als een speer met het aantal stemmen. Kwestie van koppen tellen ? Toch ben je niet zeker van je zaak. Stel dat Advance exacte getallen gaat noemen als tussenstand, denk je dan niet dat de verschillen worden gedicht door mensen die hierin een nieuwe uitdaging hebben gevonden ? Een voorzet op maat als het ware...

Het stemmen kan me inmiddels aan mijn k*nt oxideren (sorry, runs in the family) want wat echt interessant is speelt zich af buiten de fangroepen om, in een hechte groep ergens in Thailand. Ik heb zo'n voorgevoel dat Ellen niet meer van de eerste plaats afkomt, maar op haar keuze voor de finaleweek heeft geen enkele groep invloed, en in zekere zin is dat een troostende gedachte :)

Ron
Goede wijn heeft ook geen haast.

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #13 Gepost op: 22-11-2003, 23:35:42 »
Je bent beter ingelicht dan ik Cas. Het gaat immers als een speer met het aantal stemmen. Kwestie van koppen tellen ? Toch ben je niet zeker van je zaak. Stel dat Advance exacte getallen gaat noemen als tussenstand, denk je dan niet dat de verschillen worden gedicht door mensen die hierin een nieuwe uitdaging hebben gevonden ? Een voorzet op maat als het ware...

Het stemmen kan me inmiddels aan mijn k*nt oxideren (sorry, runs in the family) want wat echt interessant is speelt zich af buiten de fangroepen om, in een hechte groep ergens in Thailand. Ik heb zo'n voorgevoel dat Ellen niet meer van de eerste plaats afkomt, maar op haar keuze voor de finaleweek heeft geen enkele groep invloed, en in zekere zin is dat een troostende gedachte :)

Ron

In het aantal voorkeursstemmen:
Ellen: 4 sterren
Vincent: 3 sterren
PP: 3 sterren

Kan iedereen zien.... zaterdag 23.30 uur

Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #14 Gepost op: 22-11-2003, 23:48:04 »
Het is wat...
Ellen gaat winnen door de Hip Hop springers van HJ... :(
Als je zo moet moet winnen is er voor de eerste uur Ellen fans toch niks aan... (zonder hulp redden ze het niet)
nu HJ er verrassend genoeg uit is, gaan we allemaal voor Ellen stemmen...
Komt mooi uit, want  Ellen stemd haar vriendeje PP er echt niet weg.
Helaas voor vincent.
als iedereen sportief is stemmen ze niet voor een ander, en laten de eerste uur fans van een Avo. het uitvechten..
Maarja beter een overwinning voor je tweede of derde keuze, dan het verlies accepteren...
Wie er ook wint, van Harte Gefeliciteerd. >:(

Offline Moontje

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #15 Gepost op: 22-11-2003, 23:57:55 »
In het aantal voorkeursstemmen:
Ellen: 4 sterren
Vincent: 3 sterren
PP: 3 sterren

Kan iedereen zien.... zaterdag 23.30 uur

Tja, maar stel dat je per 1000 stemmen een ster krijgt, dan ligt het verschil tussen 3 en 4 sterren ergens tussen 1 en 1999 stemmen.... Dus hoe groot of klein het gat is?????
Maar ik gun het Ellen wel om een keer de telefoon te krijgen....


Groetjes Monica

Offline Cas

  • Forumlid
  • duhhh...
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #16 Gepost op: 22-11-2003, 23:59:50 »
Zijn de druiven erg zuur, Essog?

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #17 Gepost op: 23-11-2003, 00:09:38 »
als iedereen sportief is stemmen ze niet voor een ander, en laten de eerste uur fans van een Avo. het uitvechten..
Maarja beter een overwinning voor je tweede of derde keuze, dan het verlies accepteren...

Dat vind ik een vreemde gedachtengang. Alsof je niet sportief bent als je je stem aan een andere avo geeft nadat jouw favoriete avo is afgevallen. Dat heeft niets te maken met beter een overwinning van je tweede of derde keus ipv een verlies te accepteren.
Volgens mij heeft het alles te maken met het plezier in het spel! Een spel waar je overigens ook zonder te stemmen veel plezier aan kan beleven.

Volgens mij ben jij van het ETW team, een team dat al lang niet meer meezoekt naar de CP's maar alleen nog stemt. Dát noem ik nog eens onsportief: anderen de oplossing van de CP's laten zoeken en zelf daar gebruik van maken enkel en alleen om te kunnen stemmen. Vooral omdat de motivatie van het ETW-team om niet meer te zoeken onderhand al lang achterhaald is door de nieuwe ontwikkelingen bij .nl.

En Ellen? Ik gun het haar ook van harte dat zij eens degene zal zijn die de coördinaten in ontvangst mag nemen. Dat zal een leuke opsteker voor haar zijn!
Maar liever niet op het moment vlak voor de stemceremonie want dat zou betekenen dat zij niet in de gevarenzone zit  ;)




Offline essoG

  • Forumlid
  • Zo de Dag zo de Nacht.
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #18 Gepost op: 23-11-2003, 00:25:25 »
Zijn de druiven erg zuur, Essog?

Nee hoor...
Ik gun Ellen de overwinning van Harte....
Maar als eerste uur PP fan hoop ik dat hij wint...
Ik geloof dat de strijd van de gidsen heviger is dan de strijd van de avonturiers..... :D
Maar zo nu en dan een opmerking lokt hele leuke reacties uit. en daar geniet ik van... ;)

Jij niet Cas ??? ;)

Offline tinkje

  • Forumlid
Re: Ellen: Op handen gedragen?
« Reactie #19 Gepost op: 23-11-2003, 00:30:38 »
Voor Lukiam : Ik kom ook van ETW hoor.. en heb tussen de bedrijven door WEL meegezocht en gepuzzeld.
Wil dat even melden.

Met de verdere discussie wil ik niet meedoen.
« Laatst bewerkt op: 23-11-2003, 00:33:42 door tinkje »