Auteur Topic: Etappe 3 - CP 2  (gelezen 23956 keer)

Offline lukiam

  • Forumlid
Etappe 3 - CP 2
« Gepost op: 14-11-2003, 07:22:22 »
Wellicht komt vandaag de Hint voor de volgende etappe online.
Het zal waarschijnlijk wel gaan om de bestemming van een volgend land.




{edit: even gesleuteld aan topic - Malcolm}


(edit: titel topic aangepast > het gaat hier al om CP 2 van etappe 3 - lukiam)

Bron: http://www.planetrace.nl/main.php?open=http%3A//www.planetrace.nl/news.php%3FNewsID%3D45
« Laatst bewerkt op: 15-11-2003, 08:39:14 door lukiam »

Offline cootje M

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #1 Gepost op: 14-11-2003, 08:31:18 »
Denk ik ook, maar dan: welk land? Blijven ze in westelijke richting gaan? Dan komen ze in Nieuw Zeeland, Australie of Azie. Gaan ze "omhoog"? dan Noord Amerika (wordt gezien als een appart continent)

Ik vermoed Azie. Domweg omdat het tijdsverschil met Nieuw Zeeland/ Australie veels te groot is. Midden in de nacht bereik je niet de grote groep spelers die de boodschappen van de sponsoren moeten oppikken. Azie it is! Laat het India zijn, dat is avontuur!

We zullen wel een weekend lang mogen puzzelen. Lets go! :-*

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #2 Gepost op: 14-11-2003, 10:07:42 »
Denk ik ook, maar dan: welk land? Blijven ze in westelijke richting gaan? Dan komen ze in Nieuw Zeeland, Australie of Azie. Gaan ze "omhoog"? dan Noord Amerika (wordt gezien als een appart continent)

Ik vermoed Azie. Domweg omdat het tijdsverschil met Nieuw Zeeland/ Australie veels te groot is. Midden in de nacht bereik je niet de grote groep spelers die de boodschappen van de sponsoren moeten oppikken. Azie it is! Laat het India zijn, dat is avontuur!

We zullen wel een weekend lang mogen puzzelen. Lets go! :-*

Ik zou toch nog maar eens naar die Dalai Lama bellen als ik jou was want er zijn nog veel meer mogelijkheden:
-onverwachts terug naar Europa (omdat de televisie kijkers tegenvallen en het programma van de buis gaat of om iets onverwachts te doen)
-Afrika
-Australie/Nieuw Zeeland (waarom de avo's niet in de nacht laten reizen, dat geeft een extra uitdaging, zowel fysiek als mentaal)

Kortom, alles is dus nog mogelijk.........
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline cootje M

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #3 Gepost op: 14-11-2003, 10:26:38 »
Ik denk dat onze vriend uit Tibet zich met minder wereldse zaken bezighoud als de PlanetRace, al is het een begaan man!
Trouwens als je me zijn nummer kan geven ben ik je eeuwig dankbaar ::ok::

Misschien is mijn wens wel de vader van de gedachte, leuk dat je daar zo satirisch mee om kan gaan. Ben je "boos" op me? Ik ben positief ingesteld dus ik ga uit van niet. Als het toch zo is: leg je grieven op tafel wie weet kan ik je weer op het vrolijke pad krijgen!

Kus

Offline Carolien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stem op Vincent!
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #4 Gepost op: 14-11-2003, 10:40:22 »
Volgende bestemming: wie weet staat er nog een aanwijzing op die eerste ansichtkaart die we hebben gekregen. Zijn alle hints op die kaart inmiddels al ontcijferd of... ??? ??? ???


Offline Milly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • leef in het heden, niet in het verleden
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #5 Gepost op: 14-11-2003, 10:49:29 »
vorig jaar hadden ze geen moeite om mensen uit hun slaap te houden. Waren lange nachten in Australie.
Al zou ik als organisatie dit jaar er niet op rekenen dat mensen de hele nacht op gaan zitten om een cp aan te prikken waar je van te voren al van weet dat als hij goed is je zelfs dan mis prikt.Waarschijnlijk worden er wekkers gezet midden in de nacht om blind te prikken zodat je daarna kan stemmen.Ik ben benieuwd. De optie dat ze naar Europa terug gaan vind ik eigenlijk wel leuk. De master is ook van de tv gehaald omdat niemand keek. ::ok::

Offline cootje M

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #6 Gepost op: 14-11-2003, 11:03:11 »
Wat een zurigheid toch weer! Om er maar eens een reality quote bij te halen: Zure Mossels (Lang leve Kelly!)

Er zijn verschillende redenen waarom ze echt wel doorgaan:
Reden 1: ik denk niet dat ze gebruikmaken van www.lastminute.nl om de tickets van a naar b te kopen dus die zullen wel gekocht zijn
2: de door de sponsoren ingekochte spots om de uitzending heen.
3: + - 250.000 kijkers zijn nog altijd 250.000 kijkers!
4: wat moeten jullie dan met je tijd doen als het van de buis gaat?

Gebruik je energie om te uit te vinden waar ze naartoe gaan. Leve de .org denktank!

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #7 Gepost op: 14-11-2003, 11:11:15 »
Wat een zurigheid toch weer! Om er maar eens een reality quote bij te halen: Zure Mossels (Lang leve Kelly!)

Er zijn verschillende redenen waarom ze echt wel doorgaan:
Reden 1: ik denk niet dat ze gebruikmaken van www.lastminute.nl om de tickets van a naar b te kopen dus die zullen wel gekocht zijn
2: de door de sponsoren ingekochte spots om de uitzending heen.
3: + - 250.000 kijkers zijn nog altijd 250.000 kijkers!
4: wat moeten jullie dan met je tijd doen als het van de buis gaat?

Gebruik je energie om te uit te vinden waar ze naartoe gaan. Leve de .org denktank!

Masterplan had 350000 kijkers (1e aflevering daarna stortte het in elkaar)............  need I say more?
Ik weet niet of jij weet wat 1 uur TV kost heden ten dage maar dat is wel ff meer als een paar tickets te cancellen. En de spots blijft reclame dus daar liggen de sponsors echt niet wakker van met deze kijkcijfers  ;D
En tijd.... ach er is altijd de planetFANrace  ::ok::
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline cootje M

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #8 Gepost op: 14-11-2003, 11:15:45 »
Ik begrijp dat in jouw perceptie de eerste uitzending (van welk programma dan ook) de hoogste kijkcijfers haalt en dat de cijfers daarna alsmaar minder worden. Interessant standpunt. Heb je hier een verklaring voor? Ben erg benieuwd!
Om bij het onderwerp te blijven: Jij houdt het op Amsterdam?

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #9 Gepost op: 14-11-2003, 11:19:22 »
Ik begrijp dat in jouw perceptie de eerste uitzending (van welk programma dan ook) de hoogste kijkcijfers haalt en dat de cijfers daarna alsmaar minder worden. Interessant standpunt. Heb je hier een verklaring voor? Ben erg benieuwd!
Om bij het onderwerp te blijven: Jij houdt het op Amsterdam?


Nee (Amsterdam dan) ik weet het al met 100% zekerheid.
Ik heb het over interactieve cross-platform producties waar je MasterPlan ook onder mag rekenen. Als je door "plugging" niet kan zorgen dat er explosief gekeken wordt naar het 1e programma "trek"j e met het 2e programma zeker geen meer kijkers (OF je moet bijna al het marketing budget NU gaan aanspreken). En ja ik zit al 17 jaar in reclame en mass-marketing, o.a. voor de TV.........  ;D
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline cootje M

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #10 Gepost op: 14-11-2003, 11:21:41 »
Goede uitleg, leerzaam dank je!

Waar gaan ze wel naartoe dan?

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #11 Gepost op: 14-11-2003, 11:26:42 »
Goede uitleg, leerzaam dank je!

Waar gaan ze wel naartoe dan?

Ik geloof niet dat het erg gewaardeerd word als ik dat op dit forum post en dat doe ik dus ook niet. Kijk in mijn profiel en surf daar maar wat rond, dan kom je er wel  ;D
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline cootje M

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #12 Gepost op: 14-11-2003, 11:31:34 »
De geschiedenis hoedt zich niet altijd te herhalen!

Dan natuurlijk de brandende vraag: waar haal jij je info vandaan?

Deel het met ons! Ik ben namelijk erg nieuwsgierig naar het volgende land

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #13 Gepost op: 14-11-2003, 12:01:43 »
De geschiedenis hoedt zich niet altijd te herhalen!

Dan natuurlijk de brandende vraag: waar haal jij je info vandaan?

Deel het met ons! Ik ben namelijk erg nieuwsgierig naar het volgende land

Wie heeft t over geschiedenis? Enne door "creatief" surfgedrag kom je een heel eind  ;D
Zie profiel......
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline nilsma

  • Forumlid
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #14 Gepost op: 14-11-2003, 12:08:29 »
ik heb het gezien en ik dacht dat ook al of Nieuw Zeeland ;D

Offline BabieLu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ehhh, iemand de kerstman nog gezien?
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #15 Gepost op: 14-11-2003, 12:18:11 »
Ik vermoed Azie. Domweg omdat het tijdsverschil met Nieuw Zeeland/ Australie veels te groot is. Midden in de nacht bereik je niet de grote groep spelers die de boodschappen van de sponsoren moeten oppikken. Azie it is! Laat het India zijn, dat is avontuur!

Als ze in India (4,5 uur tijdsverschil) om 8 uur beginnen, is t bij ons 1/2 4 's morgens. En jij denkt dat er een hoop mensen om 3 uur opstaan? Hmmmmmmm... ???
Dit jaar niet denk ik... :o

En hoe verder naar t oosten, hoe vroeger t wordt... :(

Kennen ze beter idd naar Canada, USA of Mexico gaan. Dan gaan ze door tot later op de avond hier in NL... ;)

Paraplu's te koop!!!

Offline cootje M

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #16 Gepost op: 14-11-2003, 12:39:43 »
Dan beginnen ze om 8 uur onze tijd, is daar toch lekker weer!

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #17 Gepost op: 14-11-2003, 12:52:15 »
Volgens mij de de hele route al vastgelegd hoor... ze zullen het niet ineens stel op sprong alles om gaan gooien denk ik.  ::)
XxX Shirley

Offline MaestroNL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #18 Gepost op: 14-11-2003, 13:05:53 »
Volgens mij de de hele route al vastgelegd hoor... ze zullen het niet ineens stel op sprong alles om gaan gooien denk ik.  ::)

DAT is nou een hele wijze opmerking!  ::ok::
Linux is voor types zonder sociaal leven en daar is de Planet Race een mooie aanvulling op !

Offline lampie

  • Forumlid
  • digging for gold
Re:Etappe 3 - CP 2
« Reactie #19 Gepost op: 14-11-2003, 13:50:09 »
nieuwe hint is binnen!!