Auteur Topic: Etappe 3 - CP 1  (gelezen 14226 keer)

Offline sita

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 2 - CP 9
« Reactie #40 Gepost op: 14-11-2003, 19:04:58 »
WEER het cp niet gehaald :'( :'( :'(
Planet heeft volgens mij ECHT een geldgebrek >:( >:( >:(

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 9
« Reactie #41 Gepost op: 14-11-2003, 19:40:22 »
WEER het cp niet gehaald :'( :'( :'(
Planet heeft volgens mij ECHT een geldgebrek >:( >:( >:(

Het lijkt me waarschijnlijker dat de avonturiers niet snel genoeg met de kano waren.
Vincent en Michèle zijn niet voor niets onderweg aan land gegaan  ;)


B.t.w.: dit betreft CP 8  ;D

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Etappe 2 - CP 9
« Reactie #42 Gepost op: 15-11-2003, 08:36:36 »
Info van planetrace.nl:

Wat wij CP 9 genoemd hebben blijkt CP 1 van etappe 3 te zijn.


Bron: http://www.planetrace.nl/main.php?open=http%3A//www.planetrace.nl/news.php%3FNewsID%3D45


Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re:Etappe 2 - CP 9
« Reactie #43 Gepost op: 15-11-2003, 09:01:49 »
Ik snap er niets meer van. Geen CP meer maar toch wel! En er heeft al iemand geprikt terwijl ik helemaal niet kan prikken! Vreemd. Maar er zijn al zoveel vreemde dingen gebeurd de laatste 2 weken!!! Jammer hoor.

blijkbaar hebben ze ons gevolgt vandaar dit bericht op planetrace.nl
dit is dus al cp1 die we hebben gevonden
zal de titel op verzoek van lukiam aanpassen
Citaat
Exit of niet, morgen etappe drie!
Foto gemaakt met  Digital IXUS 400
Ondanks het emotionele vertrek van vanavond zal de PlanetRace morgenvroeg (lokale tijd) gewoon doorgaan. Hoe laat ze precies verder gaan is niet helemaal bekend, maar het zal rond half twaalf NL-tijd zijn. De Avonturiers zullen dan naar Puerto Montt gaan, en wat ze dan gaan doen? Daar komen jullie als Gidsen weer aan bod. Zoek het volgende checkpoint op de kaart aan de hand van hints.


Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Dick in Orde

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 1
« Reactie #44 Gepost op: 15-11-2003, 12:08:18 »
Hoewel deze site zich eigenlijk hiervoor niet leent, maar waar anders?,even een reactie op LUKIAM over het niet halen van het vorige CP door de avonturiers.
Ik heb ook een bericht gezet op "advies en kritiek".
Ik zou van de wedstrijdleiding wel eens willen horen wat hun mening is.
De kano tocht was vooraf ingeschat op 4 uur. Die hadden ze precies. Als dan er iets tegenzit(stroming/wind) dan wordt het onhaalbaar. De eerste berichten waren dat het koppel Michele en Vincent de zwakste schakel was, het latere bericht was dat zij de eersten waren die het onhaalbare van de tocht inzagen, lees commentaar Michele na afloop, en dat de rest toen volgden.Door de stroming en wind kwamen ze geen meter meer vooruit.

Offline Marretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Etappe 3 - CP 1
« Reactie #45 Gepost op: 15-11-2003, 14:56:11 »
Puerto Montt verklaard
Foto gemaakt met  Digital IXUS 400Zoals beloofd de hints voor Puerto Montt uitgelegd


Hint nummer een:
Voor Chilenen is het hiervan de hoofdstad.
Hier stond een Zwitserse vlag bij op de foto. De regio waarvan Puerto Montt de hoofdstad is wordt ook wel het Zwitsreland van Chili genoemd.

Hint nummer twee:
Sommige zeggen dat dit het einde is van de lange ruta, de Avonturiers
gaan gewoon door.
Vanaf Circle loopt Route 5 (Ruta 5) door tot aan Puerto Montt. Natuurlijk eindigd de Pan American Highway hier niet, deze loopt gewoon door. Tegelijkertijd was dit een hint die het tipje van de sluier oplichtte dat de Avonturiers nog een aantal checkpoints in Chili zouden moeten passeren, de Avonturiers gaan gewoon door.

Nu mogen we beginnen.
Nadat ze had bijgedragen aan het straatleven, had Veronika het er in
1980 al over.
De foto die hier bijstond was de cover van een plaat uit 1980 van Randy Crawford, ‘Now we may begin’, Nu mogen we beginnen.  Daar staat het nummer ‘One day I'll fly away’ op. Wat refereert naar een vliegveld wat gezocht moest worden. Het enige vliegveld in de buurt bevindt zich in Puerto Montt. Voor deze plaat heeft ze een vocale bijdrage geleverd bij de Crusaders op de plaat ‘Streetlife’ Bijgedragen aan het straatleven dus.
En de Veronika in de hint is de echte naam van Randy.

Bron: http://www.planetrace.nl/main.php
« Laatst bewerkt op: 15-11-2003, 22:30:18 door Marretje »